مدیریت توسعه سازمان و سرمایه انسانی

مدیریت توسعه سازمان و سرمایه انسانی

معاونت توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع

25 اسفند 1403 شنبه
لیست اخبار صفحه :4
مدیر توسعه سازمان و سرمایه انسانی با کارکنان دانشگاه علوم پزشکی تهران دیدار عمومی داشت

مدیر توسعه سازمان و سرمایه انسانی با کارکنان دانشگاه علوم پزشکی تهران دیدار عمومی داشت

در راستای طرح تکریم ارباب‌رجوع، بررسی مسائل، مشکلات کارکنان در حوزه اداری دانشگاه دیدار عمومی و حضوری علیرضا عرب یارمحمدی مدیر توسعه سازمان و سرمایه انسانی دانشگاه علوم پزشکی تهران با توجه به درخواست های مکرر با کارکنان صورت گرفت.

برگزاری جلسه «فاز بهبود فرایندهای اولویت‌دار پروژه طراحی» معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه علوم پزشکی تهران

برگزاری جلسه «فاز بهبود فرایندهای اولویت‌دار پروژه طراحی» معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه علوم پزشکی تهران

جلسه «فاز بهبود فرایندهای اولویت‌دار پروژه طراحی» معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه علوم پزشکی تهران باهدف (بهبود فرایند خرید، تدارکات) تشکیل شد.

برگزاری پانزدهمین سری آزمون‌های جامع توجیهی بدو خدمت کارکنان نظام سلامت در دانشگاه علوم پزشکی تهران

برگزاری پانزدهمین سری آزمون‌های جامع توجیهی بدو خدمت کارکنان نظام سلامت در دانشگاه علوم پزشکی تهران

پانزدهمین دوره آزمون‌های جامع توجیهی بدو خدمت، جمعه ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ در دو نوبت صبح هم‌زمان با سراسر کشور در سالن‌های مرکز آزمون الکترونیک مرکز طبی کودکان برگزار شد.

زبان بدن، مهم‌ترین زبان در برقراری ارتباطات آدمی است
برگزاری کارگاه آموزشی و حضوری«فن بیان و زبان بدن» در دانشگاه علوم پزشکی تهران

زبان بدن، مهم‌ترین زبان در برقراری ارتباطات آدمی است

کارگاه آموزشی و حضوری «فن بیان و زبان بدن» در راستای (دانستن هنر زبان بدن و فن بیان و چگونگی کاربرد آن در محیط کاری و اداری و زندگی) به همت گروه آموزش ضمن خدمت کارکنان دانشگاه علوم پزشکی تهران با حضور جمع کثیری از همکاران خانواده بزرگ دانشگاه تشکیل شد.

مدیر توسعه سازمان و سرمایه انسانی دانشگاه، تکریم ارباب‌رجوع و «مشتری‌مداری» را مهم‌ترین اصل رسیدن به اهداف سازمان خواند
برگزاری کارگاه آموزشی و حضوری مشتری‌مداری با تأکید بر «اخلاق حرفه‌ای» در دانشگاه علوم پزشکی تهران

مدیر توسعه سازمان و سرمایه انسانی دانشگاه، تکریم ارباب‌رجوع و «مشتری‌مداری» را مهم‌ترین اصل رسیدن به اهداف سازمان خواند

نخستین جلسه کارگاه آموزشی و حضوری مشتری‌مداری با تأکید بر «اخلاق حرفه‌ای» در دانشگاه علوم پزشکی تهران به همت گروه آموزش ضمن خدمت مدیریت توسعه سازمان و سرمایه انسانی معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه تشکیل شد.

متن مورد نظر خود را جستجو کنید
تنظیمات پس زمینه